Consumenten maken zich grote zorgen over de effecten van klimaatverandering in Nederland. Ze vinden dat er meer actie nodig is en hebben begrip voor rigoureuzere, ingrijpende maatregelen om klimaatverandering zo snel mogelijk te stoppen. Dit blijkt uit het jaarlijks marktonderzoek Monitor Merk & Maatschappij 2023 van b-open en MarketResponse. Uit het onderzoek blijkt dat 60% […]
Recent Posts
- Mensheid nog weinig onder de indruk van smeltende gletsjers, overstromingen, natuurbranden en hitterecords: uitstoot van broeikasgassen stijgt opnieuw in 2023
- Was vroeger alles beter? Echt niet, zo bewijzen twee gefossiliseerde muggen uit Libanon
- Dieren en planten zoeken de koelte op: massamigratie heeft impact op ecosystemen en zelfs de wereldeconomie
- Dolfijnen blijken nóg een superkracht te hebben: ze kunnen elektrische velden voelen met hun neus
- Opvallend: de CO2 die we nu in de atmosfeer brengen, heeft een groter opwarmend effect dan de CO2 die onze ouders en grootouders in de atmosfeer brachten